1. Help Center
  2. Kom i gang med Dealer

Får ikke logget inn

Om du får opp varsel om "Du tilhører ikke noen fasiliteter" så trykk på initialene dine nederst i venstre hjørnet.

Da vil du se hvilken e-postadresse du har prøvd å logge inn med:

 

Om denne e-postadressen ikke er den samme som du er registrert med i systemet må du logge ut, og logge inn igjen med riktig e-postadresse.

Dette kan skje om du for eksmepel er registrert med full e-postadresse i systemet: fornavn.mellomnavn.etternavn@forhandler.no, men har prøvd å logge inn med kortversjonen: fme@forhandler.no (eller motsatt).

 

I e-posten du fikk da du ble lagt til i systemet med tittel "Tilgang til "forhandler, avdeling" står det også hvilken e-postadresse som er lagt inn. Sjekk gjerne denne e-posten før du prøver å logge inn, eventuelt sjekk med kollegaen din hvilken e-postadresse han eller hun brukte da de la deg til i systemet.